DOSTAWA I ZWROTY

Wysyłka i koszty dostawy


Zamówienia realizujemy w ciągu do 3 dni roboczych od momentu ich opłacenia lub potwierdzenia zamówienia za pobraniem.
Dostawy realizujemy za pośrednictwem InPost oraz DPD.

Kurier InPost

  • Płatność za pobraniem – 15 zł

  • Płatność natychmiastowa – 15 zł

Paczkomat InPost

  • Płatność natychmiastowa – 13 zł

Kurier DPD

  • Płatność za pobraniem – 17,50 zł

  • Płatność przelewem – 15 zł

Dla zamówień powyżej 129 zł – dostawa gratis!


Sposoby płatności


Płatność za pobraniem

Umożliwiamy zapłatę przy odbiorze zamówienia.
Opcja dostępna dla przesyłek realizowanych przez InPost i DPD.
Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 2,50 zł.
Dla zamówień powyżej 129 zł – dostawa jest darmowa.

Przelew tradycyjny
Możesz również opłacić zamówienie przelewem na konto:
Santander Bank Polska
65 1090 2688 0000 0001 4657 8375
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

 


Zwroty i odstąpienie od umowy


Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Wystarczy odesłać produkt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

Zwrot należności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz z niego zrezygnować – wystarczy skontaktować się z nami.


Reklamacje


W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z umową lub jakichkolwiek nieprawidłowości w działaniu sklepu, możesz złożyć reklamację:

Adres do reklamacji:
Góreczki 1,
63-720 Koźmin Wielkopolski

Reklamacje można składać w ciągu 2 lat od otrzymania produktu, zgłaszając problem w ciągu miesiąca od jego wykrycia.
Sklep odpowie na reklamację w ciągu 14 dni roboczych.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, produkt zostanie:

  • naprawiony,
  • wymieniony na nowy,
  • lub zwrócimy równowartość jego ceny.